Hoe het werkt:
1. Bij het reserveren van de materialen geef je aan of je gebruik wilt maken van de transportservice (zowel halen als brengen).
2. Het is belangrijk dat je de adresgegevens controleert bij de gegevens van jouw organisatie en bij jouw groep het 06-nummer invult waarop je bereikbaar bent. Voor het transport gaan we uit van het adres dat op de reservering staat.
3. Zodra we het transport hebben ingepland, ontvang je hiervan een bevestiging.
Let op! Het brengen/ophalen vindt plaats in de week dat de reservering ingaat / afloopt (in plaats van op de dag zelf)
4. Retourverzending van de materialen plannen wij in; je hoeft hier zelf niets voor te doen. Ook hiervan ontvang je een bevestiging.
5. Het is niet (meer) mogelijk de leentermijn te verlengen. Houd hier rekening mee bij het reserveren van de materialen.
Aan de transportservice zijn kosten verbonden. Deze kosten worden bepaald door het aantal pakketten, de kwetsbaarheid van de materialen en de afstand. ANMEC berekent deze kosten door aan de organisatie/persoon die de transportservice aanvraagt bij de reservering. Neem contact met ons op om van tevoren een inschatting van de transportkosten te krijgen.
Dankzij de gemeente Amsterdam kunnen Amsterdamse basisscholen gratis gebruik maken van de transportservice.
Plantage Middenlaan 2E
1018 DD Amsterdam
020 622 54 04
anmec@anmec.nl
Openingstijden ANMEC en de NatuurMEdiatheek
Gesloten